Pomoč uporabnikom
Imate težave pri dostopu do interneta? Imate tehnično vprašanje glede uporabe in konfiguracije domačega omrežja?
Za Vas smo pripravili rubriko pogosto zastavljenih vprašanj, kjer lahko hitro in samostojno odpravite težavo ali zgolj izveste želene informacije. V kolikor odgovora na vaše vprašanje niste našli nas lahko kontaktrate na telefonsko številko 031 321 633 ali nam pišite na e-mail naslov podpora@polans.si in z veseljem Vam bomo pomagali.
Nastavitev strežnika za odhodno pošto
Za uspešno pošiljanje elektronske pošte v omrežju Polans je potrebno nastaviti naslednje SMTP strežnike: – področje občine Grosuplje in občine Bohinj: mail.polans.si – ostala področja: smtp.stelkom.net ali mail.polans.si (za vsa področja) za mail.polans.si veljajo naslednje nastavitve: User Name: smtp@polans.si Password: polanssmtp Connection Security: SSL/TLS Authentication method: Normal password Port: 9005 |
Pridobitev javnega IP naslova
Vsakemu uporabniku je avtomatsko dodeljen statični javni ip naslov, vendar so uporabniki zaradi varnosti v privatnem ip prostoru.
Direkten dostop do računalnika/usmerjevalnika je možen preko spodnjega ip naslova, ki ga je potrebno statično nastaviti na računalnik / usmerjevalnik(internet / wan vmesnik)
IP: 192.168.14.1
GW/Prehod: 192.168.14.254
DNS: 192.168.14.254
Ekipa Polans